czwartek, 20 maj 2021 10:13

Gminny Konkurs Piosenki z okazji Dnia Dziecka

REGULAMIN  GMINNEGO KONKURSU PIOSENKI Z OKAZJI DNIA DZIECKA

 

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 
  • Organizator konkursu:

Gmina Brusy

  • Współorganizatorzy:

Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Brusach

  • Celem konkursu jest przeciwdziałanie uzależnieniom poprzez rozwijanie aktywności muzycznej wśród dzieci, młodzieży, popularyzacja śpiewu oraz zdobywanie doświadczenia i wiedzy w zakresie sztuki wokalnej.
  • Konkurs polega na zaprezentowaniu swoich umiejętności wokalnych podczas nagrania audiowizualnego, które będzie podlegało ocenie jury. Konkurs promowany będzie poprzez strony internetowe Gminy Brusy oraz Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach.
  • Udział w konkursie jest bezpłatny.
  • Wszelkich informacji na temat konkursu udziela – Renata Goebel, tel. 52 396 93 34

.

  • 2. ZASADY KONKURSU
  • Gminny Konkurs Piosenki z okazji Dnia Dziecka obejmuje następujące kategorie wiekowe:

Kategoria I: przedszkole

            Kategoria II: szkoła podstawowa klasy I - III

Kategoria III: szkoła podstawowa klasy IV-VI

Kategoria IV: szkoła podstawowa klasy VII – VIII i szkoła ponadpodstawowa

  • Zadaniem uczestników konkursu jest nagranie wybranego przez siebie utworu dziecięcego i przesłanie nagrania do Organizatorów konkursu.
  • Termin nadsyłania nagrań upływa 7 czerwca 2021 r.
  • Spośród zgłoszonych nagrań audiowizualnych jury wyłoni zwycięzców. Ogłoszenie wyników nastąpi 15 czerwca 2021 roku. O terminie i sposobie odbiorów nagród
    i dyplomów laureaci powiadomieni zostaną w dniu ogłoszenia wyników konkursu.
  • Wyniki konkursu wraz z nagraniami wizualnymi laureatów zostaną opublikowane na stronie brusy.pl oraz www.ckibbrusy.pl
  • 3. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU
  • Każdy z uczestników przygotowuje jeden dziecięcy utwór muzyczny, a czas prezentacji nie powinien przekroczyć 3 minut.
  • Występ należy nagrać telefonem komórkowym lub innym dowolnym urządzeniem.
  • Na nagraniu musi być widoczna sylwetka wykonawcy.
  • W opisie filmu należy umieścić imię i nazwisko wykonawcy.
  • W przypadku niewystarczającej jakości nagranego filmu lub podejrzenia o manipulację wykonania Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia takiego zgłoszenia i poinformowania o tym opiekunów Uczestnika.
  • Plik z nagraniem video można:
  • wgrać na dysk Google
  • przesłać nagranie za pomocą serwisu WeTransfer.com na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • przesłać w formie linku na Youtube,
  • dostarczyć osobiście na pendrive do Chaty Kaszubskiej w Brusach –Jagliach im. Józefa Chełmowskiego (w godzinach od 8.00 -16.00)
  • Podpisaną kartę zgłoszenia oraz zgodę Rodzica/Opiekuna prawnego należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z nazwą pliku.
  • 4. DANE OSOBOWE
  • Opiekunowie Uczestników Konkursu, zgłaszając chęć uczestnictwa w Konkursie, wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestników zawartych w Karcie Zgłoszeniowej. Dane osobowe Uczestników i zwycięzców Konkursu i ich opiekunów będą przetwarzane przez Organizatora dla celów organizacji i rozstrzygnięcia Konkursu, informowania opinii publicznej o jego przeprowadzeniu oraz wynikach, a także wydania przyznanych Nagród.
  • Zgłoszenia Uczestnika dokonuje rodzic lub prawny opiekun Uczestnika.
  • Opiekunom Uczestników Konkursu przysługuje prawo wglądu do danych osobowych swoich i Uczestnika, prawo poprawy treści danych osobowych oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania i usunięcia ich danych osobowych.
  • Organizatorzy informują, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Opiekunowie Uczestników Konkursu wyrażają zgodę na publikację ich imienia oraz nazwiska na stronach internetowych Organizatorów oraz profilach społecznościowych (Facebook) oraz w zainteresowanych mediach.
  • Opiekunowie Uczestników Konkursu, poprzez zgłoszenie do konkursu wyrażają zgodę na publiczne wykorzystywanie wizerunku oraz danych osobowych Uczestnika dla celów marketingowych, reklamowych i promocyjnych związanych z Konkursem. Organizator ma prawo do nieograniczonego w czasie zarządzania materiałem filmowym i wizerunkiem dziecka lub osób dorosłych – ma prawo do jego powielania, upowszechniania, udostępniania w ramach swojej działalności.
  • 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków zapisanych w regulaminie.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.

plakat.jpg

Wyświetlony 33493 razy