wtorek, 04 czerwiec 2024 12:30

SP KOSOBUDY: Wycieczka do Karpacza, Pragi i Wrocławia

W dniach 20 - 24 maja 2024 r. odbyła się wycieczka szkolna do Karpacza, Pragi i Wrocławia.  Pierwszego dnia odwiedziliśmy Skalne Miasto w skałach Adrszpasko-Teplickich, fantastyczny kamienny labirynt wyrzeźbiony siłami natury. Następnie przejechaliśmy do Ośrodka Wojków w Kowarach na miejsce naszego zakwaterowania. Drugi dzień wyprawy był dniem zdobywania najwyższego szczytu Karkonoszy oraz Sudetów, czyli Śnieżki. Mimo niesprzyjającej pogody, udało nam się wjechać koleją krzesełkową z Karpacza na Kopę, a następnie schodziliśmy szlakiem przez Biały Jar. Po drodze mieliśmy okazje zwiedzić: Dziki Wodospad, Skocznie Orlinek, Zaporę na Łomnicy, Pomnik Ducha Gór. Po wędrówce udaliśmy się do Aquaparku w Hotelu Gołębiewskim. Kolejnego dnia wyruszyliśmy z Kowar do Pragi. Podczas spaceru po przepięknej stolicy Czech zobaczyliśmy m.in. Zamek na Hradczanach, Stare Miasto, Ogrody Królewskie, Most Karola. W ostatnim dniu wycieczki odwiedziliśmy Wrocław, gdzie spacerowaliśmy z przewodnikiem po starym mieście a następnie zwiedziliśmy Afrykarium w Zoo Wrocławskim. Wycieczka była bardzo udana, wszyscy uczestnicy wrócili do domów zadowoleni i pełni wrażeń.

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Opracowanie: Szkoła Podstawowa w Kosobudach.