czwartek, 06 sierpień 2020 14:17

Finał wojewódzkiego Pucharu Polski w Brusach

Jaguar Gdańsk z Pucharem Polski na szczeblu wojewódzkim!

5 sierpnia o godzinie 17:00 na Stadionie Miejskim w Brusach odbył się finał wojewódzkiego Pucharu Polski. Gdańszczanie pokonali Kaszubię Kościerzyna 1:0 po golu samobójczym w 70 minucie. Zawodnikiem meczu został wybrany Łukasz Wróbel (Kaszubia). W barwach Kaszubi wystąpili dwaj mieszkańcy Brus: z numerem 8 Patryk Kubiszewski oraz z numerem 44 Krzysztof Cysewski.
 
Zwycięzcy otrzymali czek w wysokości 40 000 zł. Przegrany zainkasował 10 000 zł. 
 
Nagrody wręczyli:
 
Prezes Pomorskiego Związku Piłki Nożnej - Radosław Michalski
Wojewoda Pomorski - Dariusz Drelich
Burmistrz Brus - Witold Ossowski.
 
Jaguar na szczeblu centralnym zagra z Puszczą Niepołomice. 
 
Współorganizatorem meczu finałowego była Gmina Brusy.
 
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 
Wyświetlony 45335 razy