wtorek, 22 grudzień 2020 12:57

Wyniki konkursu plastycznego "Projekt pocztówki wigilijnej"

Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach opublikowało listę osób nagrodzonych w konkursie plastycznym "Projekt pocztówki wigilijnej". Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym i ich opiekunom plastycznym!

 

KATEGORIA I – dzieci przedszkolne

I miejsce – Zofia Buza – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Hanna Rydygier, Katarzyna Lubińska

I miejsce – Izabela Kloskowska  – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Beata Kołodziejska, Wioleta Miller

II miejsce – Pola Leszczyńska – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Beata Kołodziejska, Wioleta Miller

III miejsce – Błażej Tokarski – Przedszkole Samorządowe nr 1 im. Kubusia Puchatka w Czersku, opiekun plastyczny: Alicja Wiśniewska, Paulina Łońska

III miejsce – Blanka Gierszewska – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Weronika Kulesza, Bożena Buza

Wyróżnienie – Mateusz Błaszkowski  – Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Renata Goebel

Wyróżnienie – Faustyna Synak – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Beata Jankowska

Wyróżnienie – Piotr Ryduchowski – Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego w Brusach, opiekun plastyczny: Beata Kołodziejska, Wioleta Miller

 

KATEGORIA II - uczniowie szkoły podstawowej klasy I – III

I miejsce – Marta Stobiecka - Szkoła Podstawowa w Swornegaciach, opiekun plastyczny: Lucyna Kiedrowska

II miejsce – Wojciech Czapiewski - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Ewa Neubauer

II miejsce – Klaudia Stoltman - Szkoła Podstawowa w Swornegaciach, opiekun plastyczny: Lucyna Kiedrowska

III miejsce – Nadia Urbańska – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Czersku, opiekun plastyczny: Ewa Rutkowska

Wyróżnienie – Hanna Kalafus  - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Aleksandra Turowska

Wyróżnienie – Ksawery Konefka – Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Czersku, opiekun plastyczny: Celina Kliczkowska

Wyróżnienie – Jan Stoltmann - Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie

 

KATEGORIA III - uczniowie szkoły podstawowej klasy IV – VI

I miejsce – Zuzanna Kononowicz - Szkoła Podstawowa nr 5 w Chojnicach, opiekun plastyczny: Justyna Barwina Myszka

II miejsce – Zuzanna Masiak  - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, opiekun plastyczny: Patryk Nita

II miejsce – Mikołaj Wahl - Szkoła Podstawowa nr 5 w Chojnicach, opiekun plastyczny: Justyna Barwina Myszka  

III miejsce – Amelia Cysewska Szkoła Podstawowa im . ks. Kanonika Bolesława Śledzia, opiekun plastyczny: Małgorzata Sznajdrowska

Wyróżnienie – Wiktoria Wojciechowska - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, opiekun plastyczny: Patryk Nita

Wyróżnienie – Justyna Jakusz Gostomska - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, opiekun plastyczny: Patryk Nita

Wyróżnienie – Anastazja Molska - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Ostrowitem, opiekun plastyczny: Barbara Dalke

 

KATEGORIA IV – uczniowie szkoły podstawowej klasy VII –VIII

I  miejsce – Weronika Wera - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach

I miejsce – Martyna Werochowska - Szkoła Podstawowa im . ks. Kanonika Bolesława Śledzia, opiekun plastyczny: Małgorzata Sznajdrowska

II  miejsce – Klaudia Bukowska  - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

II miejsce -  Dorian Meller  - - Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie, opiekun plastyczny: Jolanta Orzłowska

III miejsce – Kaja Goebel - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Marcin Stoltmann

Wyróżnienie – Dawid Zabrocki - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Marcin Stoltmann

Wyróżnienie – Maksymilian Pestka - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach, opiekun plastyczny: Marcin Stoltmann

Wyróżnienie – Oliwia Skórczewska - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach, opiekun plastyczny: Stanisław Lubiński

 

Wystawa prac plastycznych laureatów tegorocznej edycji konkursu zostanie opublikowana on-line na stronie: www.ckibbrusy.plwww.brusy.pl oraz na Facebooku. O formie wręczeniu nagród poinformujemy w późniejszym terminie.

 

Wyświetlony 44349 razy