środa, 23 grudzień 2020 14:24

ŻYCZENIA Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA!

Drodzy Mieszkańcy miasta i gminy Brusy!

Nadchodzące Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas!

Te Święta niosą z sobą wiele refleksji dotyczących minionego roku i planów na kolejny.

Niech ten szczególny czas nie zostanie przyćmiony troskami.

Niech wypełni go radość, miłość i chwile spędzone z najbliższymi!

Życzymy zdrowia, spokoju i uśmiechu.

Życzymy Państwu wspaniałych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

 

Życzenia składają:

Burmistrz Brus Witold Ossowski

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brusach Zbigniew Łącki

Sekretarz Gminy Brusy Mariola Rodzeń

Dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach Anna Orlikowska

Dyrektor Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brusach Krystyna Cysewska

Dyrektor Samorządowego Żłobka w Brusach Angelika Rzeczkowska

Dyrektor Gminnego Zarządu Oświaty w Brusach Jacek Bruski

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brusach Paweł Wolter

Wyświetlony 43021 razy

Media

ŻYCZENIA Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA!