środa, 23 grudzień 2020 14:39

XX sesja Rady Miejskiej w Brusach

30 grudnia o godz. 10.00 odbędzie się XX sesja Rady Miejskiej w Brusach. Ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego sesja odbędzie się w trybie zdalnym.

Proponowany porządek obrad:

  • Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • Przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Miejskiej.
  • Przedstawienie porządku obrad.
  • Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  • Informacja z działalności komisji w okresie międzysesyjnym.
  • Podjęcie uchwał w sprawach:
  • uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brusy na lata 2021 – 2029 uchwały budżetowej gminy Brusy na rok 2021
  • uzgodnienia zakresu prac pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomników przyrody
    z terenu Gminy Brusy
  • szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Brusy na lata 2021-2030, w tym trybu jej konsultacji
  • pozostawienia petycji bez rozpatrzenia
  • Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.
  • Sprawy organizacyjne.
  • Zamknięcie obrad.

Planowany czas zakończenia sesji godz. 14.00

Wyświetlony 41341 razy