środa, 24 marzec 2021 14:39

XXIII sesja Rady Miejskiej w Brusach

31 marca 2021 r. (środa) o godz. 10.00 odbędzie się XXIII sesja Rady Miejskiej w Brusach. Ze względu na stan zagrożenia epidemiologicznego sesja odbędzie się w trybie zdalnym.

Proponowany porządek obrad:

  • Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  • Przyjęcie protokołu z XXII sesji Rady Miejskiej.
  • Przedstawienie porządku obrad.
  • Informacja Burmistrza Brus o podejmowanych działaniach.
  • Podjęcie uchwał w sprawach:
    • ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Brusy
    • przyjęcia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Brusy na lata 2021-2025”
    • określenia wykazu kąpielisk na 2021 rok na terenie gminy Brusy oraz określenia sezonu kąpielowego
  • Interpelacje zgłoszone przez radnych wraz z odpowiedziami.
  • Sprawy organizacyjne.
  • Zamknięcie obrad.
Wyświetlony 37853 razy