czwartek, 15 kwiecień 2021 10:25

Liczymy się dla Polski!

Od 1 kwietnia do 30 września 2021 r.

na terenie całej Polski odbywa się 

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021.

Obowiązkową metodą jest samospis internetowy.

 

Wejdź na stronę GUS
www.spis.gov.pl
i wypełnij formularz spisowy.

 Spis_wszyscy_i.jpg

Jeżeli nie możesz tego zrobić we własnym zakresie, odwiedź nas w Urzędzie Miejskim w Brusach. Tu czeka na Ciebie stanowisko komputerowe do samospisu. 
Masz pytanie? Zadzwoń: 52 396 93 79.

Informację możesz zdobyć również korzystając z infolinii GUS: 22 279 99 99 (pod tym nr można dokonać spisu telefonicznego).
Jeśli nie spiszesz się przez Internet ani telefonicznie, skontaktuje się z Tobą rachmistrz telefonicznie lub bezpośrednio, aby przeprowadzić spis.

 

Udział w spisie jest obowiązkowy. Za niedopełnienie obowiązku spisowego ustawa o statystyce publicznej w art. 57 przewiduje karę grzywny, a o jej wysokości decyduje sąd.

Bezpieczeństwo danych jest gwarantowane ustawą.

Obowiązek spisowy obejmuje:

• wszystkich stałych mieszkańców gminy;
• osoby czasowo przebywające na terenie gminy;
• mieszkania;
• budynki.

Wyświetlony 39455 razy