wtorek, 20 kwiecień 2021 13:05

WYJĄTKOWY JUBILEUSZ PAŃSTWA ANIELI I CZESŁAWA LUBIŃSKICH

Państwo Aniela i Czesław Lubińscy z Leśna obchodzą 70. rocznicę ślubu. 18 kwietnia 1951 r. zawarli cywilny związek małżeński. Kilka dni później, 22 kwietnia, odbył się ślub kościelny i tak trwają razem do dziś. Serdeczne życzenia i gratulacje Jubilatom przekazał burmistrz Brus Witold Ossowski.

Państwo Lubińscy to nie tylko najdłuższe stażem małżeństwo w sołectwie Leśno, ale również w całej gminie Brusy. Państwo Aniela i Czesław poznali się w pracy, w Leśnie. Początkowo pracowali zawodowo w różnych miejscach. Po ślubie Pan Czesław odbył również dwudziestomiesięczną służbę wojskową. Następnie oboje zaopiekowali się gospodarstwem rodziców i zajmowali się nim przez większość swojego wspólnego życia. 18 ha ziemi, dziesiątki sztuk trzody chlewnej czy setka drobiu wymagały stałej pracy gospodarczej. Wspólnie doczekali się trójki dzieci: dwóch córek i syna. Mają także czternaścioro wnucząt i osiemnaścioro prawnucząt. 18 stycznia br. Pani Aniela skończyła 92 lata. Małżonek ukończy ten sam wiek 17 lipca.

Jeszcze raz życzymy Państwu Lubińskim zdrowia, Bożego błogosławieństwa i radości.

 

1618900889770.jpg

 

 

 

Wyświetlony 35580 razy