czwartek, 22 kwiecień 2021 13:23

MISTRZOSTWA SPSE KWIECIEŃ 2021

Stowarzyszenie Pasjonatów Sportów Elektronicznych jest organizatorem Mistrzostw SPSE kwiecień 2021.

Już w najbliższy piątek, 23 kwietnia, od godz. 18.00 zagrają drużyny Grupy A. Dzień później, 24 kwietnia, od godz. 16.00 zmierzy się z sobą Grupa B. W niedzielę, 25 kwietnia, od godz. 13.00 odbędzie się wielki finał najlepszych z najlepszych.

Łącznie w mistrzostwach weźmie udział 8 ekip graczy. Grupa A: Saiyans Esports, Nobrainteam OfficjalFanpage, EPLS ESPORTS, YRKE.pl Versus Sacura. Grupa B: Team Tactical Fusion, YMBAPE, NTB, Team NoM.

Mistrzostwa będą transmitowane na kanale YouTube Stowarzyszenia Pasjonatów Sportów Elektronicznych: https://www.youtube.com/channel/UC8jv6tMdsz9v1G2jCYi56Rg 

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Burmistrz Brus Witold Ossowski.

Turniej jest dofinansowany z projektu "E-sportowe Brusy",  w ramach gminnego „Otwartego konkursu ofert”.

 

1.jpg

Wyświetlony 36623 razy

Media

BURMISTRZ BRUS ZAPRASZA DO OGLĄDANIA MISTRZOSTW