wtorek, 04 maj 2021 11:03

Zmarł śp. Stanisław Las

Z żalem informujemy, że 2 maja br., w wieku 69 lat, zmarł p. Stanisław Las, wieloletni pracownik Urzędu Miejskiego w Brusach oraz Gminnego Zarządu Oświaty w Brusach. Pozostawił żonę Mirosławę, dzieci: Magdalenę, Agnieszkę i Tomasza oraz wnuki. Uroczystość pogrzebowa odbędzie się w Kościele pw. Wszystkich Świętych w Brusach, w środę, 5 maja o godz. 14:00.

Pan Stanisław urodził się 28 października 1951 r. w Skoszewie. Edukację pobierał w Szkole Podstawowej w Sominach oraz Zasadniczej Szkole Zawodowej w Bytowie. W latach 1969 – 1992 był zatrudniony w Państwowym Ośrodku Maszynowym w Bytowie. Następnie zajmował się gospodarstwem rolnym oraz pracował w spółce Kapost. W 1995 r. rozpoczął pracę w Urzędzie Miejskim w Brusach na stanowisku kierowcy i konserwatora. W 2016 r. przeszedł na emeryturę. W latach 2005 – 2020, jako kierowca autobusu szkolnego, współpracował z Gminnym Zarządem Oświaty w Brusach.

Pan Stanisław był dobrym kolegą oraz sumiennym i odpowiedzialnym pracownikiem. Był zawsze uśmiechnięty i gotowy do niesienia pomocy. Z radością wspominać będziemy wspólnie spędzone dni.

 

W imieniu Samorządu Miasta i Gminy Brusy,

Rodzinie, Przyjaciołom i wszystkim bliskim Pana Stanisława,

składamy najszczersze wyrazy współczucia.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Brusach                 Burmistrz Brus
                         /-/Zbigniew Łącki                                    /-/Witold Ossowski

 

brusy_pamiętają_STASIU_LAS.jpg

Wyświetlony 33476 razy