wtorek, 22 czerwiec 2021 11:40

Coolture Music Live - koncerty na żywo już 9 lipca w Brusach!

Wyjątkowe, kameralne koncerty i utwory w niezwykłych aranżacjach. Wszystko to podczas Coolture Music Live już 9 lipca br. na placu targowym w Brusach. Gratka dla mieszkańców i odwiedzających gminę Brusy turystów. 

Organizatorem koncertu jest Stowarzyszenie Sympatyków Kultury "Folknij se" wraz z Starostwem Powiatowym w Chojnicach. Partnerami wydarzenia są: Gmina Brusy oraz Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach. Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Radio Weekend.
9 lipca na rynku w Brusach będzie można usłyszeć ulubione gatunki muzyczne. W plenerze wystąpi między innymi: Patrycja Wierzba, Amelia Szrajber, Kasia Błaszkowska & Adam Szewczyk, Julia Stoltmann, Julie&Susie i Julia Kurszewska.
Do dyspozycji uczestników imprezy będzie strefa chill (zabierz z sobą leżak!) i strefa gastronomiczna restauracji Staromiejska Brusy.
199895427_113613057618658_7651323434892191196_n.jpg
Koncert organizowany jest zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa.
Organizator informuje, że obowiązuje zakaz wnoszenia na teren imprezy: alkoholu, środków odurzających, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych.
Wydarzenie jest dofinansowane ze środków powiatu chojnickiego na realizacje zadania publicznego z zakresu Kultury i Sztuki na rok 2021 o nazwie "Coolture Music Live 2021".

Do zobaczenia!
Wyświetlony 37074 razy