czwartek, 05 sierpień 2021 09:14

PIECZENIE CHLEBA W WIDNIE – BĘDZIE SWOJSKO I SMACZNIE

Już w najbliższą sobotę (07.08) w miejscowości Widno odbędzie się tradycyjne pieczenie chleba. Jest to już 23. edycja tego wydarzenia. Ceremonii wypieku towarzyszyć będzie piknik rodzinny.

IMG_9042-2.jpg

- Pieczenie chleba w Widnie to impreza z tradycjami. Ma ona nie tylko bawić przybyłą publiczność, ale także edukować – mówi Anna Orlikowska, dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach. - Chodzi o to, aby pokazać mieszkańcom i turystom jak wygląda tradycyjne pieczenie chleba w prawdziwym piecu chlebowym. Teraz mamy kuchenki elektryczne, ale to nie to samo co chleb z prawdziwego pieca – dodaje dyrektor.

Podczas wydarzenia organizowane będą także warsztaty pieczenia chleba. Odbędzie się też konkurs na najsmaczniejszy swojski chleb. Będą również zabawy i konkursy dla dzieci. W programie imprezy jest także występ kapeli podwórkowej Ferajna Bydgoska. Początek festynu – godzina 14.00. 

plakat.jpg

Wyświetlony 33277 razy

Media

NA PIECZENIE CHLEBA W WIDNIE ZAPRASZA DYREKTOR CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKI ANNA ORLIKOWSKA