piątek, 08 październik 2021 09:29

KONIEC PRAC DROGOWYCH NA ULICY POLNEJ W BRUSACH

Nowy asfalt, nowy chodnik, zjazdy na posesję i co ważne, nowe odwodnienie i oświetlenie – tak po remoncie wygląda teraz ulica Polna w Brusach. Roboty drogowe już się tam zakończyły.

Ulica Polna to dojazd nie tylko do osiedla mieszkaniowego, ale także do strefy, w której działają lokalne firmy. Jeszcze niedawno był tam mocno zniszczony asfalt. Po gruntownej przebudowie to teraz zupełnie nowa droga.

- Zakres zadania obejmował budowę ulicy o nawierzchni asfaltowej długości ponad 550 metrów. Szerokość jezdni wynosi 6 metrów. Został też wybudowany jednostronny ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,5 metra – mówi Witold Ossowski, burmistrz Brus.

Drogę uzbrojono wcześniej w system kanalizacji deszczowej. Przy okazji prac wymieniono także  znajdującą się pod drogą starą instalację wodociągową. Powstało tam też nowe oświetlenie uliczne. W pasie drogowym, w miejscach gdzie było to możliwe, posadzono nowe drzewa.

Inwestycja była realizowana w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Całkowity jej koszt to prawie 2 miliony złotych, w tym koszty kwalifikowalne ok. 1,4 miliona złotych. 700 tysięcy to środki otrzymane z budżetu państwa.

To nie jedyna droga remontowana w tym roku w Brusach. Prace budowlane cały czas trwają także na Osiedlu Słonecznym. Gmina przygotowuje również dokumentację na remonty kolejnych odcinków.

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

Wyświetlony 28543 razy

Media

BURMISTRZ BRUS O ZREALIZOWANEJ INWESTYCJI