piątek, 15 październik 2021 09:11

Planowane wyłączenia prądu - dot. Brus - Jaglii, Widna, Laski

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • W dniu 19 października 2021 r. w godzinach od 11:30 do 15:00 – Brusy - Jaglie 7A, oraz działka 876/2, i przyległe.
  • W dniu 20 października 2021 r. w godzinach od 8:00 do 16:00 – Widno 7, i przyległe.
  • W dniu 20 października 2021 r. w godzinach od 8:00 do 9:00 i 14:30 – 16:00 – Na czas podłączenia i odłączenia agregatu prądotwórczego wystąpią kilkuminutowe przerwy
    w zasilaniu w miejscowości: Widno, Laska od 1 do 8, oraz stacja badawcza, sklep,
    i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: https://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 29673 razy