czwartek, 21 październik 2021 07:58

Wyłączenia prądu - dot. Lubni, Płęsna, Brus - Wybudowania i Kosobud - Wybudowania

ENEA Operator Sp. z o.o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

  • W dniu 25 października 2021 r. w godzinach od 11:30 do 14:30 – Lubnia działka
    nr 208/1, i przyległe.
  • W dniu 25 października 2021 r. w godzinach od 12:00 do 15:00 – Płęsno 5, 5A, 6, oraz działki letniskowe, i przyległe.
  • W dniu 27 października 2021 r. w godzinach od 9:30 do 13:30 – Brusy Wybudowanie
    od 76 do 78A, oraz przepompownia ścieków, i przyległe.
  • W dniu 28 października 2021 r. w godzinach od 8:00 do 9:00 i 13:00 – 14:00 – Na czas podłączenia i odłączenia agregatu prądotwórczego wystąpią kilkuminutowe przerwy
    w zasilaniu w miejscowości: Kosobudy Wybudowanie od 7 do 14, oraz od 31 do 33,
    i przyległe.
  • W dniu 28 października 2021 r. w godzinach od 8:30 do 14:00 – Kosobudy Wybudowanie od 2A do 6A, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: https://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 30683 razy