czwartek, 28 październik 2021 11:49

CZYTAM SOBIE - CZYTAM TOBIE. DZIECI TWORZĄ AUDIOBOOKI. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO JUTRA!

Do piątku (29.10) można nadsyłać nagrania dźwiękowe do konkursu „Czytam sobie – czytam Tobie. Dzieci tworzą audiobooki”, ogłoszonego przez Bibliotekę Publiczną w Brusach. Uczestnikami zabawy mogą być uczniowie klas I-VI.

W konkursie chodzi o to, aby nagrać czytany przez siebie wiersz lub bajkę. Nagranie powinno mieć formę audiobooka. W technicznym przygotowaniu nagrania mogą pomagać rodzice, jednak osobą czytającą musi być dziecko.

- Konkurs ten jest organizowany przez nas po raz pierwszy. Mam nadzieję, że dużo osób zgłosi się po to, by promować czytelnictwo właśnie w naszej gminie – mówi Anna Orlikowska, dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach.

Gotowe nagrania można nadsyłać mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczać osobiście na nośnikach elektronicznych. Szczegóły i regulamin konkursu >>>>>

z26715391QAudiobook-to-dobra-propozycja-dla-dzieci-.jpg 

Wyświetlony 32552 razy

Media

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W KONKURSIE