czwartek, 18 listopad 2021 10:05

Gminny Konkurs Piosenki Patriotycznej

Listopad co roku obfituje w wydarzenia o charakterze patriotycznym z okazji obchodzonego w tym miesiącu Święta Niepodległości. W związku z tą uroczystością został zorganizowany również Gminny Konkurs Piosenki Patriotycznej dla dzieci i młodzieży z miasta i gminy Brusy.

Na konkursowej scenie, w 4 kategoriach wiekowych, wystąpiło 32 uczestników – zespoły i soliści. Muzyczne prezentacje oceniało jury: Patrycja Winiarska, Mirosław Stoltmann, Ireneusz Drobiński.  

WYNIKI:

kategoria I: PRZEDSZKOLA

SOLO                                               

I miejsce         - Martyna Gawin „Mój kraj jest naj”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

II miejsce        - Bartłomiej Wirkus „Jak długo Polska cała”, Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. św. Józefa w Brusach

III miejsce      - Pola Kulesza „Przybyli ułani pod okienko”,  Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

ZESPOŁY

I miejsce         - Zuchy „Oko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach  

II miejsce        - Zuchy „Przybyli ułani pod okienko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa  Jankowskiego w Czyczkowach  

III miejsce      - Motyle  „Jesteśmy Polką i Polakiem”, Przedszkole nr 1 w Brusach

 

kategoria II: SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY I – III                    

SOLO

I miejsce         - Olga Orzłowska „Szara Piechota”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

I miejsce         - Jan Stasiek „W listopadzie ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach

II miejsce        - Michalina Kiedrowska „Wojenko, wojenko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach  

ZESPOŁY

I miejsce         - Gwiazdeczki  „Co to jest Nieodległość”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach  

II miejsce        - Klasa III B  „Jest takie miejsce - Polska ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach          

III miejsce      - Kinga Kloskowska i Zuzanna Zblewska „Ułani, Ułani”, Szkoła Podstawowa    w Czapiewicach          

 

kategoria III: SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY IV – VI               

SOLO

I miejsce         - Nikola Kurs  „Pierwsza Brygada”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

II miejsce        - Wiktor Zarębski „Warszawo ma”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach

III miejsce      - Hanna Kalafus „Brusy – moja Ojczyzna”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

ZESPOŁY

I miejsce         - Wesoła klasa V „Taki kraj”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach

II miejsce         - Rozśpiewani harcerze „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach                                            

II miejsce        - Szóstoklasiści z Wielkich Chełmów „Póki Polska żyje w nas”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach

 

Kategoria IV: SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY VII – VIII          

SOLO

I miejsce         - Marlena Krygowska  „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie

II miejsce        - Kamila Kin „Miejcie nadzieję”,  Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach

ZESPOŁY

I miejsce         - Nina i Weronika Stoltmann „Hej, hej Ułani”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach

II miejsce        - 6 strun   „Cisza, Modlitwa Katyńska”,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach       

 

Nagrodzone wykonania można obejrzeć na Facebooku Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach >>>>>

 

Dziękujemy za udział i gratulujemy wspaniałych występów!

 

 

Martyna Gawin „Mój kraj jest naj”, Szkoła Podstawowa nr 1  im. Jana Pawła II w Brusach
Martyna Gawin „Mój kraj jest naj”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Bartłomiej Wirkus „Jak długo Polska cała”, Przedszkole Zgromadzenia Sióstr  Zmartwychwstania Pańskiego im. św. Józefa w Brusach
Bartłomiej Wirkus „Jak długo Polska cała”, Przedszkole Zgromadzenia Sióstr Zmartwychwstania Pańskiego im. św. Józefa w Brusach
Pola Kulesza „Przybyli ułani pod okienko”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Pola Kulesza „Przybyli ułani pod okienko”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Zuchy „Oko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Zuchy „Oko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Jurorzy
Jurorzy
Zuchy „Przybyli ułani pod okienko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Zuchy „Przybyli ułani pod okienko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Motyle „Jesteśmy Polką i Polakiem”, Przedszkole nr 1 w Brusach
Motyle „Jesteśmy Polką i Polakiem”, Przedszkole nr 1 w Brusach
Olga Orzłowska „Szara Piechota”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Olga Orzłowska „Szara Piechota”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Jan Stasiek „W listopadzie ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
Jan Stasiek „W listopadzie ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
Michalina Kiedrowska „Wojenko, wojenko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Michalina Kiedrowska „Wojenko, wojenko”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Gwiazdeczki  „Co to jest Nieodległość”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Gwiazdeczki „Co to jest Nieodległość”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Klasa III B  „Jest takie miejsce - Polska ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
Klasa III B „Jest takie miejsce - Polska ”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
Kinga Kloskowska i Zuzanna Zblewska „Ułani, Ułani”, Szkoła Podstawowa w Czapiewicach
Kinga Kloskowska i Zuzanna Zblewska „Ułani, Ułani”, Szkoła Podstawowa w Czapiewicach
Nikola Kurs  „Pierwsza Brygada”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Nikola Kurs „Pierwsza Brygada”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Wiktor Zarębski „Warszawo ma”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Wiktor Zarębski „Warszawo ma”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Hanna Kalafus „Brusy – moja Ojczyzna”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Hanna Kalafus „Brusy – moja Ojczyzna”, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach
Wesoła klasa V „Taki kraj”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Wesoła klasa V „Taki kraj”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Rozśpiewani harcerze „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Rozśpiewani harcerze „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Szóstoklasiści z Wielkich Chełmów „Póki Polska żyje w nas”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Szóstoklasiści z Wielkich Chełmów „Póki Polska żyje w nas”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Marlena Krygowska  „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie
Marlena Krygowska „Dziś idę walczyć, mamo”, Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leśnie
 Kamila Kin „Miejcie nadzieję”,  Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Kamila Kin „Miejcie nadzieję”, Szkoła Podstawowa im. Stanisława Sikorskiego w Wielkich Chełmach
Nina i Weronika Stoltmann „Hej, hej Ułani”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
Nina i Weronika Stoltmann „Hej, hej Ułani”, Szkoła Podstawowa nr 2 w Brusach
6 strun   „Cisza, Modlitwa Katyńska”,  Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
6 strun „Cisza, Modlitwa Katyńska”, Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach
Previous Next Play Pause

 

 

Fot. Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach.

Wyświetlony 33245 razy