piątek, 19 listopad 2021 08:38

BEZPŁATNE SZCZEPIENIA PRZECIWKO GRYPIE DLA SENIORÓW

Seniorzy z miasta i gminy Brusy mogą bezpłatnie zaszczepić się przeciwko grypie. Samorząd realizuje dwa programy szczepień: pierwszy gminny, drugi rządowy. Zapisy trwają.

Seniorzy w wieku 65 do 75 lat mogą skorzystać z programu gminnego. Wystarczy zadzwonić do Urzędu Miejskiego (tel. 52 39 69 325) i zadeklarować chęć zaszczepienia. Zapisy są przyjmowane do 24 listopada. Osoba zapisująca wskaże też termin i miejsce szczepienia.

- Warto skorzystać z okazji, ponieważ jest to szczepienie bezpłatne – zachęca Mariola Rodzeń, sekretarz Gminy Brusy. Za wszystko płaci gmina w ramach realizowanego już od 2009 roku Programu Promocji i Profilaktyki Zdrowia. W tym roku na ten cel zabezpieczono ponad 27 tysięcy złotych. Programem szczepień w tej grupie wiekowej może być objętych nawet 388 osób.

Seniorzy w wieku powyżej 75 lat również mogą skorzystać z bezpłatnego szczepienia. Ci jednak, ze względu na wiek, kwalifikują się do programu rządowego. Zapisy na szczepienia przyjmuje Przychodnia Rodzinna Thielemann i Wspólnicy. Tam też szczepienia będą prowadzone. Termin szczepienia można ustalić w przychodni osobiście lub pod nr tel. 52 33 55 999 (wew. 1).

starszy-pacjent-plci-meskiej-zaszczepiony-na-grypę.jpg

 

Wyświetlony 35345 razy

Media

WYPOWIEDŹ SEKRETARZ GMINY BRUSY MARIOLI RODZEŃ