czwartek, 02 grudzień 2021 07:51

BRUSY JAGLIE – ŻABNO, NIEBAWEM BĘDZIE GOTOWA

Kończą się prace drogowe na odcinku Brusy Jaglie – Żabno. To trzeci i ostatni etap budowy tej drogi. Za kilka dni trasa będzie utwardzona asfaltem na całej długości.

Budowana droga to alternatywny objazd na wypadek zdarzeń na przedmieściach Brus, na drogach wojewódzkich 235 i 236. To także popularna trasa turystyczna.

 - Jest to doskonały trakt dla rowerzystów, który łączy się też z naszymi ścieżkami rowerowymi, z Kaszubską Marszrutą. Jest to też droga dojazdowa do pól – wyjaśnia Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

Przed remontami droga ta była utwardzona tłuczniem. Nawierzchnię asfaltową budowano etapami. Obecny jest ostatnim, zamykającym całą inwestycję. Kosztował on prawie 330 tysięcy złotych. Na to zadanie gmina otrzymała dofinansowanie w wysokości 150 tysięcy złotych z Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. Pozostała kwota to środki pochodzące z budżetu gminy oraz z budżetów sołectw Żabno i Brusy Jaglie.

 

Previous Next Play Pause
1 2 3 4

Wyświetlony 34815 razy

Media

Wypowiedź Burmistrza Brus