środa, 09 marzec 2022 08:38

ZIEMIA KASZUBSKA SŁONECZNA I CZYSTA – KONKURS PLASTYCZNY

Malarze i graficy amatorzy mogą spróbować swoich sił w kolejnej edycji konkursu plastycznego „Ziemia Kaszubska Słoneczna i Czysta”. Organizuje go Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach. Własnoręcznie wykonane obrazy i rysunki mogą nadsyłać artyści amatorzy w wieku od 3 do 20 lat.

Konkurs jest adresowany do mieszkańców całego Pomorza, dzieci i dorosłych. Najmłodsza kategoria wiekowa to przedszkolaki. Najstarsza to osoby w wieku 16-20 lat.

- Na konkurs można nadsyłać prace, które będą zawierały różne pejzaże z naszych pięknych Kaszub. Do konkursu można przysłać tylko jedną pracę plastyczną. Może być to rysunek lub obraz – wyjaśnia Anna Orlikowska, dyrektor Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach.

Prace należy nadsyłać do siedziby organizatora na adres: Chata Kaszubska im. Józefa Chełmowskiego, Brusy – Jaglie 11b, 89-632 Brusy z dopiskiem „Ziemia Kaszubska Słoneczna i Czysta”.

Termin nadsyłania prac mija 29 kwietnia 2022 r. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na początku maja. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie internetowej organizatora: http://www.ckibbrusy.pl/

274721929_329812295858189_2700134047932391026_n.jpg

Wyświetlony 30898 razy

Media

ANNA ORLIKOWSKA, DYREKTOR BRUSKIEGO CENTRUM KULTURY, ZAPRASZA DO UDZIAŁU W KONKURSIE