czwartek, 07 kwiecień 2022 14:53

SPOTKANIE AUTORSKIE Z ALKIEM ROGOZIŃSKIM

W środę 6 kwietnia 2022 r. w Chacie Kaszubskiej odbyło się spotkanie autorskie z Alkiem Rogozińskim.

Chata Kaszubska urzekła pisarza bez reszty. Spotkanie autorskie miało charakter kameralny, a uczestnikami byli fani pisarza, nie tylko z gminy Brusy. Alek Rogoziński przyjechał do Brus z Warszawy, niedoszły archeolog, dziennikarz, pisarz, autor wielu, poczytnych pełnych humoru komedii kryminalnych. Czerpie natchnienie z wielu życiowych sytuacji, obserwacji. Przygodę z pisaniem rozpoczął niespełna 7 lat temu. Na półkach Biblioteki Publicznej w Brusach zagościły już dzieła autora. Zachęcamy do wypożyczania!

Spotkanie autorskie zostało zorganizowane przez Bibliotekę w Brusach w ramach projektu „Biblioteki naturalnie!” dzięki współpracy z Gminną Biblioteką Publiczną w Łubnianach. Spotkanie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.

 

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8

 

Inf. i fot. Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach. 

Wyświetlony 29361 razy