czwartek, 23 czerwiec 2022 09:05

GALERIA OCZKO ZAPRASZA NA WARSZTATY

Galeria Oczko w Męcikale (ul. Długa 10) zaprasza dzieci na warsztaty plastyczne. Zajęcia odbędą się 26 lipca 2022 (wtorek) w godzinach 9.00 – 13.00. Dzieci będą mogły skorzystać z porad Artystów  biorących udział w XVIII Ogólnopolskim Plenerze Artystycznym Męcikał 2022.

W programie malowanie, lepienie w glinie, ognisko z kiełbaską. Do wykonywania prac organizatorzy zapewniają: glinę ceramiczną, farby, podobrazia i sztalugi dla dzieci do pracy twórczej. Osoby, które mają własne pędzle proszone są o zabranie ich ze sobą. 

Warsztaty są bezpłatne – warto skorzystać! Zgłoszenia są przyjmowane za pomocą smsa. W zgłoszeniu pod nr 889088414 należy podać: imię i nazwisko dziecka i opiekuna, wiek uczestnika, miejsce zamieszkania. Informacja zwrotna również zostanie przesłana smsem. 

Współorganizatorem wydarzenia jest Zaborskie Towarzystwo Naukowe w Brusach. Zadanie jest dofinansowane przez Gminę Brusy w ramach Otwartego Konkursu Ofert. 

mecikal_05_2020.jpg

mecikal_08_2020.jpg

*

Wyświetlony 17767 razy