czwartek, 30 czerwiec 2022 09:29

TURNIEJ MINIFUTBOLU

Będą mini boiska, mini bramki, a nawet mini puchary. Czas gry też będzie minimalny. W najbliższą niedzielę (03.07) w miejscowości Huta, odbędzie się turniej minifutbolu. Zmierzą się w nim zarówno męskie, jak i damskie drużyny klubowe z całego regionu.

Turniej minifutbolu to pomysł Mieczysława Łepka, prezesa lokalnego klubu „Orkan” Huta. – Przyszło mi do głowy kiedyś, żeby zrobić turniej na małe brameczki. To jest bramka 85 cm na 155 cm. Skoro na treningach można się w to bawić, to czemu nie zrobić zawodów – opowiada pan Mieczysław.

Pierwsze odbyły się w 2018 roku przy świetlicy w Hucie. Ku zaskoczeniu organizatora stawiły się nawet drużyny kobiece, a zawodniczkom dopingowały ich pociechy. Wrzawa była niesamowita – wspomina dalej prezes. Wówczas zrodził się pomysł, aby imprezę tę organizować cyklicznie.

Tegoroczne zawody będą już czwartymi. Wystartuje w nich 8 drużyn męskich i 8 kobiecych. Wszyscy będą reprezentantami okolicznych klubów sportowych. Zawody rozpoczną się w niedzielę – 3 lipca - o godzinie 15.00 na boisku w miejscowości Huta.

red-de-portería-fútbol-y-balón-en-el-césped-artificial-suave-gol-anotado-la-infantil-fondo-educación-deportiva-babys-con-un-213869303.jpg

Wyświetlony 18544 razy

Media

WYPOWIEDŹ MIECZYSŁAWA ŁEPKA, PREZESA KLUBU SPORTOWEGO ORKAN HUTA