piątek, 15 lipiec 2022 16:23

BAW SIĘ Z NAMI 17 LIPCA W CZERNICY!

🔸Lubisz grać w siatkówkę? Dobierz się w parę z koleżanką lub kolegą i weź udział w Turnieju Siatkówki Plażowej o Puchar Burmistrza Brus! 
🔸Planujesz spędzić weekend z rodziną? Zabierz swoją drugą połówkę, dzieci - zachęcamy do wspólnej zabawy w różnorodnych konkurencjach!  Dzieci zapraszamy także na dmuchane zamki  Pamiętaj! Możecie również wziąć udział w konkursie na makietę statku! 
🔸Masz ochotę plażować? Strzeżona plaża w Czernicy to dobry wybór! 
🔸Skorzystaj ze strefy gastronomicznej, która zadba o Twoją energię 
DOBRA ZABAWA GWARANTOWANA! ZAPRASZAMY! 
IGRZYSZKA_PLAZOWE_2022.jpg
Wyświetlony 23479 razy