środa, 24 sierpień 2022 08:46

SIERPNIOWA AKCJA POBORU KRWI W BRUSACH

Dwadzieścioro troje dawców oddało krew podczas wczorajszej (23.08) mobilnej akcji krwiodawczej w Brusach. Łącznie uzyskano 10.350 ml życiodajnego płynu, a każdy krwiodawca otrzymał od personelu medycznego słodki upominek i koszulkę "Jestem krwiodawcą". 

Mobilne akcje poboru krwi w Brusach odbywają się pod patronatem Burmistrza Brus. Ich organizatorem jest Klub Honorowych Dawców Krwi przy Urzędzie Miejskim w Brusach. Partnerem akcji jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Słupsku. Kolejne dwie akcje w 2022 roku odbędą się 18 października i 13 grudnia. 

Zapraszamy do udziału! 

 

Krew oddała wczoraj pani Elżbieta Łonska.
Krew oddała wczoraj pani Elżbieta Łonska.
Wśród krwiodawców nie zabrakło pana Pawła Leszczyńskiego.
Wśród krwiodawców nie zabrakło pana Pawła Leszczyńskiego.
Jednym z dawców krwi był także pan Krzysztof Orlikowski.
Jednym z dawców krwi był także pan Krzysztof Orlikowski.
W akcji wziął udział również ks. Damian Drozdowski, proboszcz Parafii w Leśnie.
W akcji wziął udział również ks. Damian Drozdowski, proboszcz Parafii w Leśnie.
Każdy dawca krwi otrzymał pamiątkową koszulkę i słodki upominek.
Każdy dawca krwi otrzymał pamiątkową koszulkę i słodki upominek.
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

 

 

Wyświetlony 16501 razy