środa, 26 październik 2022 08:26

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dot. 2, 3 i 4 listopada

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 2 listopada 2022 r. w godzinach od 8:00 do 12:00 – Milachowo Młyn, Rolbik numery od 22C do 25, i przyległe.

- 3 listopada 2022 r. w godzinach od 8:30 do 13:30 – Zalesie ul. Okrężna numery: 2, 4, 6, 8, Gdańska 13, 17, 26, 28, 28A, i przyległe.

- 4 listopada 2022 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Brusy ul. Gdańska numery parzyste od 2 do 10, Ogrodowa 3, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 40073 razy