czwartek, 24 listopad 2022 10:17

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - 29-30.11 i 01.12.2022

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 29 listopada 2022 r. w godzinach od 8:00 do 14:00 – Czarnowo numery: 28, 32, 33, 34, Czarnowo Wybudowanie 29, 31, 31A, 34, 35, Małe Chełmy Wybudowanie 2, i przyległe.

- 29 listopada 2022 r. w godzinach od 8:30 do 12:30 – Brusy ul. Wojska Polskiego 35 (posterunek policji), i przyległe.

- 30 listopada 2022 r. w godzinach od 8:00 do 14:00 – Broda numery: 13, 14, 15, 15A, 18, 19, i przyległe.

- 30 listopada 2022 r. w godzinach od 8:00 do 11:30 – Leśno Wybudowanie numery: 33A, 35A, 37, 39, i przyległe.

- 1 grudnia 2022 r. w godzinach od 8:00 do 14:30 – Broda od numeru 11 do 15A oraz od 18 do 20, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem:

http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

 

 

Wyświetlony 12467 razy