czwartek, 24 listopad 2022 10:49

TRASA LUBNIA–ORLIK – ZMODERNIZOWANO KOLEJNE 500 METRÓW DROGI

Zakończył się trzeci etap modernizacji drogi z Lubni do Orlika. Na kolejnym półkilometrowym odcinku wylano asfalt oraz utwardzono pobocza. Do całkowitego zakończenia przebudowy tej trasy, pozostał jeszcze 750 metrowy fragment.

Modernizacja odcinka Lubnia – Orlik trwa od roku 2017. Wcześniej budowano tam kanalizację i wodociąg. Po wykonaniu prac ziemnych nawierzchnię utwardzono kruszywem, które stanowi  podbudowę asfaltu. Droga budowana jest etapami. Wykonany teraz, jest już trzecim.

- Zakładał on budowę odcinka o długości 500 metrów i szerokości 4 metrów. Oczywiście z utwardzeniem poboczy i wjazdów indywidualnych na posesję – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus. Ten etap inwestycji kosztował 365 tysięcy złotych. 145 tysięcy do dotacja przyznana przez Urząd Marszałkowski w Gdańsku w ramach Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

 

_DSC1079.JPG 

Wyświetlony 12572 razy

Media

WYPOWIEDŹ BURMISTRZA BRUS