poniedziałek, 12 grudzień 2022 07:25

BUDOWA WODOCIĄGU W ULICACH KWIATOWYCH W BRUSACH

Gmina Brusy wybuduje kolejne dwa kilometry sieci wodociągowej w mieście. Mowa tu o ulicach Lawendowej, Frezjowej, Tulipanowej, Konwaliowej, Rumiankowej, Fiołkowej, Goździkowej i Kalinowej w Brusach. Umowa z wykonawcą została już podpisana.

Realizatorem zadania z ramienia Gminy Brusy jest Zakład Gospodarki Komunalnej. Łączna długość przeznaczonej do wykonania sieci wynosi 1960 m. – Wodociąg uzbroi nowo powstałe tereny budownictwa jednorodzinnego w kierunku Małego Gliśna. Jest to rozwijający się obszar miasta, powstają tam nowe domy, dlatego inwestycja jest bardzo ważna. – mówi Witold Ossowski, burmistrz Brus.

Wykonawcą zadania została firma Inwest Krzysztof Łasicki z Chojnic. Koszt budowy sieci wyniesie ponad 660 tysięcy złotych. Zadanie zostanie sfinansowane ze środków własnych Gminy Brusy.

Zakończenie robót jest zaplanowane na maj 2023 roku. Jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą, prace rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu. cheap electric dab rigs

 hyjkyukui.jpg

Umowę z wykonawcą, Krzysztofem Łasickim (z lewej) podpisał Paweł Wolter, kierownik ZGK w Brusach.

 

Wyświetlony 14836 razy