czwartek, 15 grudzień 2022 08:49

DROGA DO CZAPIEWIC – WYBUDOWANIA JEST JUŻ GOTOWA

Prace budowlane na 600-metrowym docinku drogi z Czapiewic do Czapiewic – Wybudowania w Gminie Brusy dobiegły końca. Dotychczasowa droga gruntowa została utwardzona asfaltem. Trasa ta jest już przejezdna.

Przygotowania do przebudowy tego odcinka trwały od 2018 roku. Wówczas powstała dokumentacja techniczna sfinansowana ze środków sołeckich. Rok później sołectwo zbudowało pierwsze 45 metrów tej drogi. Teraz, kolejny 600-metrowy odcinek wybudowała gmina.

- Jest to teraz droga utwardzona asfaltem o szerokości 4 metrów na podbudowie z kruszywa łamanego, kamiennego. Utwardzone są również pobocza – mówi Witold Ossowski, Burmistrz Brus.

Budowa tego odcinka kosztowała ponad 473 tysiące złotych, z czego prawie 132 tysiące to środki pozyskane z budżetu Województwa Pomorskiego. 100 tysięcy dołożyło także Nadleśnictwo Przymuszewo. Reszta to środki z budżetu Gminy Brusy.

Na drodze Czapiewice – Czapiewice-Wybudowanie do wykonania pozostał jeszcze jeden, 400-metrowy fragment. Będzie on modernizowany w momencie, gdy pojawią się na to zadanie kolejne środki zewnętrzne. SEO optimizavimas ir kitos reklamos internete paslaugos https://seopaslaugos.com/117-seo-optimizavimas/

WYPOWIEDŹ BURMISTRZA BRUS: 

 

Inwestycję wsparło Nadleśnictwo Przymuszewo. Fot. Burmistrz Brus podczas podpisania umowy z nadleśniczym Arturem Kowalskim.
Inwestycję wsparło Nadleśnictwo Przymuszewo. Fot. Burmistrz Brus podczas podpisania umowy z nadleśniczym Arturem Kowalskim.
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5
 
 
 
Fot. z drona Henryk Skiba. 

 

Wyświetlony 15088 razy