czwartek, 22 grudzień 2022 08:46

NOWE NAWIERZCHNIE DRÓG NA OS. SŁONECZNYM

Kolejne 600 metrów nowych nawierzchni drogowych powstało na Osiedlu Słonecznym w Brusach. Właśnie zakończono tam kolejny etap budowy dróg.

 

Tym razem utwardzeń doczekały się ulice Jaśminowa i Stokrotki. Przedłużono także o kolejne prawie 200 metrów ulicę Słoneczną. Na Jaśminowej i Słonecznej nawierzchnię stanowi teraz asfalt. Ulicę Stokrotki utwardzono kostką betonową – informuje Burmistrz Brus, Witold Ossowski.

 

Na przyszły rok zaplanowano kolejne budowy dróg na tym osiedlu. Tym razem drogowcy pojawią się na ulicy Modrakowej, Łanowej i Zielonej. Budowany będzie też łącznik pomiędzy Zieloną i Różaną. Te odcinki będą utwardzone kostką betonową.


Wypowiedź Burmistrza Brus:

 
Previous Next Play Pause
1 2 3 4

Wyświetlony 14653 razy