piątek, 14 kwiecień 2023 12:58

KONKURS „RODNÔ MÒWA" 2023

Organizatorzy eliminacji powiatu chojnickiego: Gmina Brusy, Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach oraz Zrzeszenie Kaszubsko – Pomorskie o/ Brusy serdecznie zapraszają do udziału w 52. Konkursie Recytatorskim Literatury Kaszubskiej „Rodnô Mòwa ”.

Konkurs odbędzie się 16 maja 2023 roku o godz. 10.00 w Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach. Zgłoszenia na eliminacji powiatowe są przyjmowane do 10 maja 2023 r. na adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Szczegółowe informacje o konkursie na stronie: www.ckibbrusy.pl

ty56u67i8o89.jpg

 

Wyświetlony 9970 razy