poniedziałek, 26 czerwiec 2023 11:08

XX TURNIEJ SIATKÓWKI PLAŻOWEJ

Dziesięć siatkarskich duetów wzięło udział w XX Turnieju Siatkówki Plażowej o Puchar Burmistrza Brus. Jubileuszowe zawody odbyły się 25 czerwca w Brusach.

Do tej pory turniej był organizowany w ramach Igrzysk Plażowych w Czernicy. W tym roku odbył się na boiskach kompleksu sportowego w Brusach. Zawody przebiegały w duchu pozytywnej rywalizacji. O poprawny przebieg rozgrywek zadbali sędziowie Tomasz Ostrowski i Karol Gierszewski. 

Puchary z rąk Burmistrza Brus Witolda Ossowskiego otrzymały cztery najlepsze pary zawodników. Pierwsze miejsce zajęli: Marcin Kujawa i Jakub Lewicki. Kolejno na podium turnieju plasowali się: Piotr Ostrowski i Jakub Roszyk (II) oraz Igor Chylewski i Piotr Czapiewski (III). Czwarte miejsce wywalczyli: Adrian Nakielski i Mateusz Remus. 

 

 

 

Wyświetlony 7942 razy