czwartek, 29 czerwiec 2023 09:31

WARSZTATY PLASTYCZNE W GALERII OCZKO W MĘCIKALE. ZAPISY DO 7 LIPCA!

25 lipca (wtorek) w godzinach 9.30 – 13.30 w Galerii Oczko w Męcikale odbędą się warsztaty plastyczne dla dzieci.

Podczas zajęć uczestnicy będą mogli skorzystać z porad artystów biorących udział w XIX Ogólnopolskim Plenerze Artystycznym Męcikał 2023. W programie zaplanowano malowanie, lepienie w glinie, ognisko z kiełbaską.

Organizatorzy zapewniają: glinę ceramiczną, farby, podobrazia i sztalugi do pracy twórczej. Mile widziane jest, aby dzieci zabrały z sobą własne pędzle.

Zgłoszenia do udziału w warsztatach są przyjmowane telefonicznie do 7 lipca br. w godz. 19.00 - 20.00 pod numerem telefonu - 889088414. Liczba miejsc jest ograniczona.

Realizacja warsztatów odbędzie się z udziałem dofinansowania z budżetu Gminy Brusy w ramach konkursu grantowego.

Organizatorami są państwo Joanna i Sławomir Mankiewiczowie w partnerstwie z Zaborskim Towarzystwem Naukowym.

 

Screenshot_20230622-134809_Facebook.jpg

 

Fot. Galeria Oczko. 

Wyświetlony 7358 razy