środa, 04 październik 2023 10:15

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 09 i 12.10.2023

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 9 października 2023 r. w godzinach od 8:30 do 14:00 – Gacnik od numeru 5 do 8, i przyległe.

- 12 października 2023 r. w godzinach od 9:00 do 13:30 – Kaszuba numery: 13, 14, 14C, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 9440 razy