środa, 11 październik 2023 08:12

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 17-19.10.2023

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 17 października 2023 r. w godzinach od 8:30 do 14:30 – Męcikał ul. Czernicka numery: 8, 10, 12, 18, i przyległe.

- 18 października 2023 r. w godzinach od 9:00 do 13:30 – Czyczkowy Wybudowanie numery: 35, 37, 38A, 38B, 38C, i przyległe.

- 19 października 2023 r. w godzinach od 8:30 do 14:30 – Brusy ul. Zielona, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 8607 razy