poniedziałek, 08 styczeń 2024 14:29

XIII GMINNY KONKURS MUZYCZNY „HEJ KOLĘDA... – JAK TO LECIAŁO?”

4 stycznia w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach odbył się XIII Gminny Konkurs Muzyczny „Hej kolęda... – jak to leciało?”. Wydarzenie miała charakter gminny, a uczestniczyli w nim uczniowie z różnych szkół podstawowych.

Celem konkursu jest kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia poprzez śpiewanie kolęd. Rywalizacja konkursowa odbywała się w dwóch kategoriach wiekowych: uczniowie klas I-III oraz IV-VIII. Uczestnicy musieli wykazać się znajomością polskich kolęd, a każda kolejna runda polegała na odśpiewaniu następnych zwrotek. Nie obyło się bez emocjonujących dogrywek, w których uczniowie rozpoznawali kolędy po „nutkach”. Ostatecznie zwycięzcami w kategoriach klas I-III i IV-VIII zostały reprezentacje Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach. 

Wyniki tegorocznej edycji:

Kategoria klasy I-III

I miejsce - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

II miejsce - Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach

III miejsce - Szkoła Podstawowa w Czapiewicach

Kategoria klasy IV-VIII

I miejsce -  Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach

II miejsce - Szkoła Podstawowa im. Tajnej Organizacji Wojskowej „Gryf Pomorski” w Lubni

III miejsce - Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach

IV miejsce - Szkoła Podstawowa w Czapiewicach

 

Fundatorem  nagród w konkursie była Gmina Brusy, a wykonawcą statuetek Warsztat Terapii Zajęciowej w Brusach.

 

Uczniowie klas I-III.
Uczniowie klas I-III.
Reprezentacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Brusach klas I-III.
Reprezentacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Brusach klas I-III.
Reprezentacja klas I-III Szkoły Podstawowej w Czyczkowach.
Reprezentacja klas I-III Szkoły Podstawowej w Czyczkowach.
Reprezentacja klas I-III Szkoły Podstawowej w Czapiewicach.
Reprezentacja klas I-III Szkoły Podstawowej w Czapiewicach.
Uczniowie klas IV-VIII.
Uczniowie klas IV-VIII.
Reprezentacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Brusach klas IV-VIII.
Reprezentacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Brusach klas IV-VIII.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Lubni.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Lubni.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Czyczkowach.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Czyczkowach.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Czapiewicach.
Reprezentacja klas IV-VIII Szkoły Podstawowej w Czapiewicach.
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

 

 

Opracowanie: Szkoła Podstawowa nr 1 w Brusach, Marcin Stoltmann.

Wyświetlony 9891 razy