czwartek, 28 marzec 2024 07:24

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU: 02-03.04.2024

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 2 kwietnia 2024 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Małe Gliśno (przepompownia ścieków), i przyległe.

- 3 kwietnia 2024 r. w godzinach od 8:00 do 13:30 – Brusy ul. Świerkowa nr nieparzysty 1, parzyste od 2 do 14, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 5980 razy