środa, 29 maj 2024 11:58

WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 03-05.06.2024 r.

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 3 czerwca 2024 r. w godzinach od 8:30 do 13:30 – Leśno Wybudowanie (maszt telefonii komórkowej), i przyległe.

- 4 czerwca 2024 r. w godzinach od 8:30 do 13:30 – Brusy ul. Dębowa numery: od 1 do 5 oraz 7, 9, i przyległe.

- 5 czerwca 2024 r. w godzinach od 8:00 do 15:30 – Kosobudy Wybudowanie numery: od 15 do 20, i przyległe.

- 5 czerwca 2024 r. w godzinach od 8:30 do 13:30 – Brusy ul. Świerkowa 7, 11, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 4758 razy