czwartek, 13 czerwiec 2024 09:14

COOLTURE MUSIC LIVE I STREFA KIBICA EURO 2024 W BRUSACH! MUSISZ TAM BYĆ!

Burmistrz Brus i Stowarzyszenie Coolture Projekt Group zapraszają na muzyczne powitanie lata w Brusach i strefę kibica Euro 2024! Koncerty Coolture Music Live odbędą się 21 i 22 czerwca. Strefa kibica już w tę niedzielę, 16 czerwca. Kolejne spotkanie tydzień później.

To już czwarta edycja Coolture Music Live. Tym razem zaplanowano dwa dni z muzyką na żywo – rapowy piątek od godziny 19.30 i sobotni koncert główny CML od 19.00. Wystąpią: Dj Casprov, Wojdes, Stufka, Alicja Chmielewska, Julia Szczypior i gwiazda wieczoru Roomx. Całość zakończy CML afterparty z Djem Puentą. Szczegóły na plakacie.

Wydarzeniu będzie towarzyszyć STREFA KIBICA EURO 2024, która startuje już w tę niedzielę, 16 czerwca! Początek o godzinie 15.00 i mecz Polska – Holandia. Następnie o 18.00 mecz Słowenia – Dania i o 21.00 Serbia – Anglia.

Kolejna odsłona strefy kibica w przyszły piątek, 21 czerwca. O godzinie 15.00 mecz rozegrają Słowacja i Ukraina, a o 18.00 Polska i Austria.

Bądź na bieżąco i obserwuj profil CML na Facebooku: https://www.facebook.com/cooltureml

 

4e5678o89po09.jpg

STREFA_KIBICA_TVP.jpg

 

 

 

Wyświetlony 5171 razy