czwartek, 27 czerwiec 2024 11:17

ZEBRANIA WYBORCZE W GMINIE BRUSY ZA NAMI

 

25 czerwca odbyły się dwa ostatnie wyborcze zebrania sołeckie. Mowa o spotkaniach w Czarnowie i Małych Chełmach.

 

Wyniki wyborów na kadencję 2024-2029 wyglądają następująco:

Brusy – Wybudowanie: sołtys Jacek Czarnowski, rada sołecka: Klaudia Kulesza-Skelton, Adrian Ignera, Krzysztof Knitter

Gacnik: sołtys Henryk Zblewski, rada sołecka: Barbara Rumel Czarnowska, Marcin Cysewski, Jarosław Warsiński, Zbigniew Karnowski

Czarniż: sołtys Renata Pestka, rada sołecka: Anna Czarnowska, Beata Sielska, Agnieszka Myszka, Elżbieta Czarnowska

Kinice: sołtys Jacek Wałdoch, rada sołecka: Danuta Molska, Jan Pestka, Bartosz Miętki

Orlik: sołtys Magdalena Rogalla, rada sołecka: Bożena Kosak Główczewska, Justyna Leszczyńska, Grażyna Trzebiatowska, Jadwiga Lepak

Główczewice: sołtys Jolanta Banasiak, rada sołecka: Ewa Kuklińska, Sławomir Skwierawski, Zbigniew Stoltman

Wielkie Chełmy: sołtys Marzena Leszczyńska, rada sołecka: Bożena Prądzińska,  Mariola Rafińska,  Janusz Borowski, Tomasz Bucław

Żabno: sołtys Zbigniew Szczepański, rada sołecka: Marzena Chylewska, Anna Warnke, Kazimierz Kiedrowicz, Janusz Masiak, Andrzej Wirkus

Huta: sołtys Regina Gierszewska, rada sołecka: Justyna Gierszewska, Urszula Marcinkowska – Piekut, Daria Miszewska, Dariusz Czapiewski

Kosobudy: sołtys Elżbieta Narloch, rada sołecka: Iwona Majkowska, Bożena Lemańczyk, Katarzyna Leliwa Piechowska, Marcin Cysewski, Paweł Pepliński

Przymuszewo: sołtys Alicja Borzyszkowska, rada sołecka: Jolanta Pałubicka, Mirosław Stoltmann, Jan Lendowski, Paweł Główczewski

Skoszewo: sołtys Leszek Jankowski, rada sołecka: Marcin Gierszewski, Czesław Olender

Zalesie: sołtys Kamila Schwichtenberg, rada sołecka: Małgorzata Kloskowska, Iwona Radtka, Małgorzata Stoltmann, Emilia Warnke, Natalia Czarnowska

Lubnia: sołtys Katarzyna Mucha, rada sołecka: Lidia Urbaniak, Kamil Niemczyk, Michał Szczepański, Krystian Chrapkowski

Małe Gliśno: sołtys Sandra Kobierowska, rada sołecka: Alicja Miszewska, Janusz Miszewski, Michał Przytarski, Mariusz Przytarski

Brusy – Jaglie: sołtys Magdalena Rudnik, rada sołecka: Monika Teca, Anna Nowak, Hanna Pestka

Czyczkowy: sołtys Rafał Grabski, rada sołecka: Joanna Ginter, Mirosława Ryduchowska, Sebastian Jankowski, Stanisław Teca, Mieczysław Gostomski

Osiedle Nr 1 w Brusach: przewodniczący Marek Zblewski, zarząd Osiedla: Małgorzata Kierzk, Paweł Wolter, Tomasz Orzłowski, Jarosław Orlikowski

Rolbik: sołtys Alicja Połczyńska, rada sołecka: Sabina Klonowska, Magdalena Peplińska, Przemysław Gierszewski

Leśno: sołtys Janusz Winiarski, rada sołecka: Szymon Michałka, Rafał Las, Katarzyna Kuchenbeker, Krystyna Skiba, Dorota Drewek

Męcikał: sołtys Stanisław Weltrowski, rada sołecka: Piotr Szulc, Dorota Urbaniak, Ernest Szczepański, Dawid Januszewski

Czapiewice: sołtys Anna Sikora, rada sołecka: Hanna Jankowska, Grzegorz Zblewski, Anna Skiba, Henryk Skiba

Osiedle Nr 2: przewodniczący Grzegorz Lubiński, zarząd Osiedla: Jan Gadzała, Magdalena Ossowska, Dariusz Rutowski, Marcin Stoltmann

Czarnowo: sołtys Maciej Leszczyński, rada sołecka: Michał Kroplewski, Alicja Leszczyńska, Katarzyna Leszczyńska, Błażej Weltrowski

Małe Chełmy: sołtys Regina Frymark, rada sołecka: Kazimierz Adamczyk, Katarzyna Lepak, Hubert Wenta, Anna Kiedrowicz

 

Fotorelacja z zebrań w Czarnowie i Małych Chełmach:

Previous Next Play Pause
1 2 3

Wyświetlony 6001 razy