czwartek, 18 lipiec 2024 10:23

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU - dotyczy: 22-24.07.2024

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 22 lipca 2024 r. w godzinach od 9:00 do 12:30 – Czyczkowy Wybudowanie numery: 35, 37, 38A, 38B, 38C, i przyległe.

- 23 lipca 2024 r. w godzinach od 9:00 do 13:30 – Czyczkowy ul. Podgórna, Główna numery: 39, 41, Polna 35, 50, i przyległe.

- 24 lipca 2024 r. w godzinach od 9:00 do 13:30 – Brusy ul. Tęczowa numery: od 10 do 13 oraz 15, Graniczna 4, 6, 8, 10, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 5644 razy