czwartek, 19 wrzesień 2024 09:30

#BrusyPowodzianom ZBIÓRKA NA RZECZ POWODZIAN DO 25 WRZEŚNIA!

Informujemy o przedłużeniu terminu zbiórki na rzecz powodzian. Najpotrzebniejsze artykuły można przynosić do środy 25 września. 

Zbiórka jest prowadzona od 17 września w Samorządowym Żłobku w Brusach (ul. Armii Krajowej 1A). Można przynosić: 

- żywność o długim terminie przydatności do spożycia,
- środki czystości i higieny osobistej oraz do dezynfekcji,
- butelkowana woda pitna,
- karma dla zwierząt,
- worki na piasek,
- wiadra,
- łopaty,
- szczotki ulicówki,
- taczki,
- latarki,
- osuszacze pomieszczeń,
- chemia gospodarcza,
- buty gumowe,
- rękawice gumowe.

Magazyn w najbliższych dniach będzie otwarty w następujących godzinach:

- 19-20 września (czwartek - piątek) oraz 23-25 września (poniedziałek - środa) w godz. 10.00 - 18.00

- 21 września (sobota) w godz. 9.00 - 13.00

 🟥 Chcesz pomóc i potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z Adamem Mocholem, inspektorem ds. zarządzania kryzysowego Urzędu Miejskiego w Brusach. Zadzwoń pod numer telefonu 535045033. 

 

Burmistrz Brus zachęca do włączenia się w zbiórkę i wsparcia powodzian!

 

brusy_powodzianom_1.jpg

Wyświetlony 2649 razy