czwartek, 17 październik 2024 09:04

ZMARŁ ŚP. HENRYK PEPLIŃSKI

W miniony poniedziałek, 14 października, zmarł śp. Henryk Pepliński.

Samorząd Miasta i Gminy Brusy składa serdeczne wyrazy współczucia

Rodzinie, Bliskim i Przyjaciołom Pana Henryka.

 

Witold Ossowski

Burmistrz Brus

śp._Henryk_Pepliński.jpg

Śp. Henryk Pepliński urodził się 18 września 1940 r. w Brusach. W pracy zawodowej był związany z Gminną Spółdzielnią Samopomoc Chłopska oraz Urzędem Miejskim w Brusach (1978-1985). Jako urzędnik zajmował stanowisko inspektora ds. obrony cywilnej, był także inspektorem ds. wykroczeń, pełnił również obowiązki kierownika robót drogowych. Zmarł 14 października br. w Brusach, w wieku 84 lat.

Pogrzeb śp. Henryka Peplińskiego odbędzie się 17 października o godzinie 11.00 w Brusach.

Wyświetlony 3810 razy