środa, 11 grudzień 2024 08:50

PLANOWANE WYŁĄCZENIA PRĄDU

ENEA Operator Sp. z o. o. informuje o planowanych wyłączeniach prądu:

- 16 grudnia 2024 r. w godzinach od 8:00 do 14:30 – Czyczkowy ul. Główna numery: 29, 31, 33 oraz od 43 do 69, i przyległe.

- 19 grudnia 2024 r. w godzinach od 10:00 do 14:30 – Skoszewo ul. Jeziorna (bez numeru 5), i przyległe.

- 20 grudnia 2024 r. w godzinach od 8:30 do 12:30 – Zalesie ul. Łąkowa 6, i przyległe.

Aktualne informacje dotyczące planowanych wyłączeń prądu pod adresem: http://www.wylaczenia-eneaoperator.pl/index.php?rejon=22

Wyświetlony 2006 razy