wtorek, 28 marzec 2023 09:27

SUKCES GITARZYSTÓW Z BRUS

Uczestnicy zajęć Centrum Kultury i Biblioteki w Brusach świetnie zaprezentowali się w konkursie "Złota Gitara". Organizatorem muzycznego przedsięwzięcia jest Gminne Centrum Kultury w Czersku. Gitarzyści z Brus zajęli wysokie miejsca na podium!
Konkurs odbył się 26 marca. Został zorganizowany w dwóch kategoriach wiekowych do i powyżej lat 14.  W pierwszej Centrum Kultury i Biblioteki im. Jana Karnowskiego w Brusach reprezentowali Nikola Stoltmann i Jakub Wirkus. W drugiej kategorii wystąpili Wiktoria Rekowska i Krzysztof Mochol. Troje z gitarzystów z Brus odebrało nagrody. Nikola Stoltmann zajęła II miejsce za interpretację utworu Nat King Cole`a „Autumn Leaves”. Wiktoria Rekowska z instrumentalno-wokalną interpretacją utworu R.E.M „Everybody Hurts” również zajęła II miejsce. Krzysztof Mochol zagrał „Impresję E” nazywaną w pracowni gitarowej „Cosiem” zajął miejsce I. Uczestników przygotował i wspierał w trakcie konkursu instruktor gry na gitarze Ireneusz Drobiński.
Gratulujemy! 
Previous Next Play Pause
1 2 3
 
Fot. GCK w Czersku. 
Wyświetlony 9158 razy